Politica de returnare - Florisis - Florarie Huedin
Conform OUG 34/2014, florile constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere.
Jucăriile sau vazele și alte produse neperisabile comercializate de Florarie Huedin Florisis se pot returna după următoarea procedură:
Procedura de denuntare si retur:
• 1. Puteti returna numai produsele care nu sunt perisabile si/sau alimentare. In consecinta, florile si dulciurile nu se pot returna, jucariile, vazele si cosurile, da.
• 2. Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa: Huedin, str Pomilor nr 3, cod postal 405400, prin orice curier doriti.
• 3. Transportul coletului de retur va fi platit de catre https://www.florisis.ro/florariehuedin/.
• 4. In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
• 5. Coletul trebuie trimis la sediul Florisis, in maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii.
• 6. Suma platita va fi rambursata integral in maxim 14 de zile lucratoare la primirea notificarii de retragere.
• 7. In urma intrării în vigoare a OUG 34/2014, consumatorii au dreptul de a renunța la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a produsului. Clientul trebuie sa ne anunte prin mail, posta, telefon, SMS, verbal etc.
• 8. Pentru simplificarea si procesarea mai rapida a cererilor de returnare, am creat un model de formular de retragere, pe care vi-l oferim aici: formular retragere. Faci download, complectezi, semnezi, ne trimiti formularul pe email la reclamatii@florisis.ro.
ULTIMA ACTUALIZARE: 08.01.2020