Politica de returnare - Florisis - Florarie Cluj

Conform OUG 34/2014, florile constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere. 

Jucăriile sau vazele și alte produse neperisabile comercializate de Florarie Cluj Florisis se pot returna după următoarea procedură:

Procedura de denuntare si retur:

1. Puteti returna numai produsele care nu sunt perisabile si/sau alimentare. In consecinta, florile si dulciurile nu se pot returna, jucariile, vazele si cosurile, da. 

2. Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa: Huedin, str Pomilor nr 3, cod postal 405400, prin orice curier doriti.

3. Transportul coletului de retur va fi platit de catre https://www.florisis.ro/florariecluj/.

4. In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii. 

5. Coletul trebuie trimis la sediul Florisis, in maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii.

6. Suma platita va fi rambursata integral in maxim 14 de zile lucratoare la primirea notificarii de retragere.

7. In urma intrării în vigoare a OUG 34/2014, consumatorii au dreptul de a renunța la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a produsului. Clientul trebuie sa ne anunte prin mail, posta, telefon, SMS, verbal etc.

8. Pentru simplificarea si procesarea mai rapida a cererilor de returnare, am creat un model de formular de retragere, pe care vi-l oferim aici: formular retragere. Faci download, complectezi, semnezi, ne trimiti formularul pe email la reclamatii@florisis.ro

ULTIMA ACTUALIZARE: 08.01.2020

Urmariti-ne pe Facebook